Verzenden

De meerderheid van de binnengekomen bestellingen worden verzonden op dezelfde dag als de dag van ontvangst van de betaling, of 1-2 werkdagen na de dag van ontvangst van de betaling. Tijdens drukke periodes kan de verwerkingstijd oplopen naar 3-5 werkdagen. Wanneer je bestelling hier vertrekt, ontvang je hiervan een email met een traceringscode en een link naar de bpost website waarop je je pakket kan volgen.

Alle kosten voor verzending van je bestelling worden getoond vóór je je bestelling bevestigd. Verzending via bpost in een traceerbaar pakje.

Verzending naar België
Thuis- of werkadres: 5.90 euro
Bpost postpunt of pakjesautomaat: 4.90 euro
Wanneer je voor 75 euro of meer aan de producten* besteld, vervallen de verzendkosten!
Je ontvangt je bestelling 1-2 werkdagen nadat we je betaling hebben ontvangen.

Ben je niet vaak thuis? Kies dan voor een levering in een bpost postpunt of een automaat. Je kan je pakket ook laten leveren bij de buren, in je garage of op een andere veilige plek. Geef je voorkeur door op bpost.be/mijnvoorkeuren.

Verzending naar Nederland
Servicepunt, thuis- of werkadres: 8.90 euro
Wanneer je voor 125 euro of meer aan de producten* besteld, vervallen de verzendkosten!
Je ontvangt je bestelling 3-5 werkdagen nadat we je betaling hebben ontvangen.

Afhaling in de winkel (Lier)
Je bestelling wordt de dag zelf of de dag erna klaargemaakt voor ophaling. Je ontvangt een email zodra je bestelling klaarstaat.

Levering door de Lierse Fietskoerier
Je bestelling wordt de dag zelf of de dag erna klaargemaakt voor verzending. Je ontvangt een email zodra je bestelling staat ingepland voor levering.
Levering in postcode 2500 (Lier en Koningshooikt): 5.50 euro
Levering in postcodes 2520 (Ranst), 2530 (Boechout), 2531 (Vremde), 2547 (Lint), 2560 (Nijlen), 2570 (Duffel), 2590 (Berlaar): 10.90 euro

Niet afgehaalde bestellingen
Verzonden bestellingen die niet worden afgehaald in het postkantoor, -punt, of -automaat worden naar ons retour gezonden. Je kan dan je bestelling in onze winkel (in Lier) komen ophalen. Wil je graag dat je bestelling opnieuw verzonden wordt? Dan rekenen we voor het nieuwe verzendlabel opnieuw verzendkosten aan. Als je retour gestuurde bestelling niet door jou wordt opgevraagd binnen een termijn van 2 maand, dan wordt de inhoud van de bestelling geschonken aan de lokale sociale kruidenier. Voor deze niet-geclaimde bestellingen kan geen terugbetaling gevraagd worden. Dezelfde regeling geldt voor bestellingen die niet zijn afgehaald in onze winkel binnen een termijn van 2 maand.

Beschadigde producten
Hoewel elke inspanning is genomen om zeker te zijn van een veilige levering is het soms mogelijk dat een product beschadigd wordt tijdens de verzending. Mocht dit gebeurd zijn bij een product uit jouw bestelling, laat dit dan zo snel mogelijk weten via hallo@druantia.be.

Nazendingen
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bepaald product niet meer op stock is. Je wordt hiervan per email verwittigd, met de nieuwe leveringstermijn. Mocht een product dat je bestelde niet meer voorradig zijn (door stockbreuk of beschadiging), wordt dit zo spoedig mogelijk nagezonden.

* Digitale producten (zoals bij voorbeeld een cadeaubon) of diensten (zoals bij voorbeeld een workshop) worden niet verstuurd. Enkel fysieke producten tellen mee voor de berekening van gratis verzending.